Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla

BAŞLIK: 2016-2017 Ortaokul 6.Sınıf Scratch Yazili Soruları

2016-2017 Ortaokul 6.Sınıf Scratch Yazili Soruları 18 Haz 2016 01:50 #239

  • admin
  • admin's Avatar
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Başarı: 2


KOYUNHAMZA ORTAOKULU
2016-2017 Bilişim Teknolojileri Ve Yazılım Dersi
6. Sınıflar 2.Dönem 2.Uygulama Sınavı
Aşağıda ekran görüntüleri verilen Canlandırmayı (Animasyonu) size belirtilen yönergelere göre oluşturun.
İzlenecek adımlar
1-Scratch programında yeni bir proje açıp, sahnenin arka planını “underwater” olarak değiştirin. Kullanacağınız 2.sahnenin adı “chalkboard” ( 5 puan)

2- Resimde görülen karakterleri sahneye ekleyin.(isimlerini resimdeki gibi değiştirin) (10 puan)

3- Köpek balığı kostüm değiştirerek sürekli ağzını açıp kapatsın ve fareyi takip etsin(10 puan)

4. Diğer balıklar akvaryumun içinde bir sağa bir sola yüzerek hareket etsin. (10 puan)

5. Eğer köpek balığı Diğer balıklara dokunursa dokunduğu balığı yesin ve puan hanesine 10puan eklensin(30puan)

6-balıkları yakalamak için toplamda 30 saniyelik süremiz olsun süre bittiğinde ise balıklar kaybolsun sahne “chalkboard” açılsın ve oyun bitsin eğer tüm balıklar yenilir ve 30 puana ulaşılır ise yine “chalkboard” açılsın ve oyunu kazandınız yazsın. (30puan)

7- oyunu “Akvaryum oyunu diye kaydet”.(5puan)

Uygulama için hedeflenen kazanımlar(Karakter ekleme,Arka plan ekleme,Kostüm değiştirme,Sahne değiştirme ve zamanlama işlemlerini bilir ve uygular)

Başarılar Dilerim…
KADİR YILMAZ . .
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENİ

Sınavın Worddeki halini aşağıdan indirebilirsiniz.

Dosya Eki:

Dosya İsmi: 2016-2017-yazili.rar
Dosya Boyutu: 659 KB
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.593 saniye